Drykorn
Az 1996-ban alapított DRYKORN néhány szezon alatt nemzetközi divatmárkává fejlődött, amelyet mindenekelőtt a válogatott anyagok, a magas minőségű kivitelezés és a konzekvens divat önkifejezés különböztet meg márkatársaitól. A márka meghatározó jellemzői: nagyvárosi, elérhető és progresszív.Termékei olyan individualista embereknek számára készültek, akik magabiztosak és függetlenek, biztos stílusérzékkel és trendismerettel rendelkeznek. A márka kollekcióiban up to date témákat dolgoznak, ugyanakkor a márka sajátosságait és kézjegyét is megtartják.
Az alapanyagokat Olaszországból és Franciaországból rendelik, a gyártás zömében Délkelet-Európában történik.
A cég filozófiája:
"Mi vagyunk a célcsoportunk. / A termékünk a marketingünk."
Marco Götz
minőségi anyagok és kivitelezés • urbánus stílus • individualizmus • kifinomult stílusérzék